20151116

Ideaal briefje, prachtig systeem

Briefjesverhaal
Jos (59 jaar) uit Doetinchem mailt:
Gisteren zag ik in de Volkskrant een boodschappenbriefje staan die erg dicht in de buurt kwam van mijn 'ideale' brief.
Ik maak mijn brief met Excel, met rijen en kolommen met alle producten in volgorde zoals ze ook in de winkel (LIDL) liggen. Om te voorkomen dat als ik in het laatste pad loop, weer helemaal voor 1 product naar het eerste pad moet. Dit systeem werkt perfect en ik sta vaak na 10 minuten alweer met volle kar buiten.
Laatst hadden ze de producten van de gang met chips en de gang met bonen omgedraaid. Ik was even van slag, maar even knippen en plakken in Excel en ik had weer een up-to-date lijst.
Of ik het leuk vind om deze lijst te publiceren. Uiteraard, het is een prachtig systeem! En misschien zijn consumenten dan toch te volgen.

In de mail staat nog wel:
Graag zonder mijn achternaam erbij (anders halen die mannen met die witte jassen mij misschien op).
Vooruit. Aanschouw het mooie en duidelijke boodschappenbriefje van Jos:




1 opmerking: