20130409

Wie is Lemstra (m/v)?

Briefjesverhaal
In de zomer van 2010 vond ik een boodschappenbriefje in een winkelwagentje van de Coop in het Drentse Hollandscheveld. Een stukje envelop met daarop enkele boodschappen en een naam: Lemstra. Voor het eerst dacht ik aan de persoon achter het briefje, de schrijver. Wie is die Lemstra? Waarom wil hij deze dingen hebben? Gaat hij vanavond ook barbecueën? Ik schreef mijn allereerste analyse over dit briefje.

Latere zoektochten naar Lemstra (via krant, radio, sociale media en telefoon) leverden niets op. Ik wil nog steeds graag weten wie de schrijver is van dit mij o zo dierbare briefje. Herken je het handschrift? Ken je iemand met de naam Lemstra die het geweest kan zijn? Laat het me weten: boodschappenbriefjes@gmail.com. De gouden tip én de enige echte Lemstra krijgen een exemplaar van het boek Psychologie van het boodschappenbriefje.

Alvast bedankt,
Tefke van Dijk
Briefjesanalist


Geen opmerkingen:

Een reactie posten