20121102

Bamigroeten

Gastanalyse van Rinske Kegel
Schrijven is niet zijn beste vak. Ik hoorde laatst dat er een speciaal lettertype voor mensen met dyslexie zou zijn ontworpen. Ik denk dat deze meneer daar ook baat bij zou kunnen hebben. Bij het eerste woord heeft hij van de P een B gemaakt. Ik denk dat er aardappels moet staan. Jam schrijft hij zoals je het zegt. Dat doet mijn dochter van zeven ook. Dat ik denk dat dit een meneer is ligt ten eerste bij het hoekige handschrift en ten tweede bij het no-nonsense gevoel dat ik bij dit lijstje krijg. Hij heeft al een tijdje zijn toilet niet schoongemaakt, dat BLEEK. Welke kruiden zou hij nodig hebben? Waarschijnlijk voor de bami. Dat eet hij elke maandag, met een blikje cola. Het is aandoenlijk dat hij op de lijntjes heeft proberen te schrijven. Ik heb trouwens nog nooit van iemand de bamigroeten gehad.


2 opmerkingen: