20110825

Briefje #254: Eten en drinken

Tja, wat schrijf je op een boodschappenbriefje? Eten en drinken. Deze boodschapper heeft de essentie goed te pakken. Vinder Ellen Veldhuis heeft er echter slapeloze nachten van. Ze schrijft:
'Ikzelf vind er álles interessant aan. Sowieso de rare letters. Gedetailleerd op onbelangrijke plekken, een beetje schools, een beetje slordig, enzovoort. Maar de inhoud, daar kan ik echt van wakker liggen. In mijn fantasie zie ik iemand die na jaren van malaise weer op zichzelf woont, en weer voor het eerst onbegeleid boodschappen mag doen. En bedenkt dat het handig is je boodschapwensen in categorieën in te delen. Maar weer zó niet gewend is aan boodschappen doen, dan verdere uitwerking achterwege is gebleven.'
Daar heb ik niets meer aan toe te voegen. Ik vind het een zorgwekkend briefje...



1 opmerking: